Alla samlingar
Q&A
Kundbetyg
Hur samlar ni in och behandlar omdömen?
Hur samlar ni in och behandlar omdömen?

Omdömen på flyttsmart.se

Andreas Burman avatar
Skrivet av Andreas Burman
Uppdaterad för mer än en vecka sedan

Vi visar kundbetyg för alla våra leverantörer inom flytthjälp och flyttstädning, på skalan 0–5. Betygen är en kombination av våra användares omdömen samt företagsomdömen från Facebook och Google.

Vi samlar in omdömen från våra användare via mejl 3 dagar efter det att de har flyttat in i sin nya bostad. Då har de upplevelsen av det utförda arbetet färskt i minnet och kan ge ett rättvist omdöme.

Ingen annan än den som använt leverantören kan komma åt länken och lämna ett omdöme. Vi säkerställer alltid att ett lämnat omdöme avser rätt användare och rätt leverantör, innan vi uppdaterar kundbetyget i vår tjänst.

Vill du veta mer om våra omdömen?

För information om hur Facebook och Google samlar in företagsomdömen hänvisar vi till deras policyer.

Du kan alltid kontakta oss på hej@flyttsmart.se, 08-12 00 88 22 eller i chatten här bredvid.

Fick du svar på din fråga?